Retourneren

Er is een aantal redenen om een product of bestelling te retourneren:

1. U heeft zich vergist of u bent niet tevreden (tevredenheidsgarantie)
2. Er is een defect of verkeerd product geleverd
3. De levering is tijdens transport beschadigd

Hieronder kunt u lezen hoe u in deze situaties uw product of bestelling kunt retourneren.

Let op!
U moet alle retourzendingen frankeren bij verzending. Pakketten die niet zijn gefrankeerd
worden door ons geweigerd. Vermeld bij deze zending wel uw bank- of gironummer, zodat wij,
de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten.

 
Tevredenheidsgarantie / Afkoelingsperiode

Wij willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij Slimex 15 Supplements. Het kan echter
voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier
waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 2 weken retour sturen aan
Slimex 15 Supplements.

Het product moet compleet te zijn en indien mogelijk in originele verpakking te zitten. Producten
die beschadigd of gebruikt zijn, komen niet voor restitutie in aanmerking. De kosten en het risico
van het retour zenden zijn voor rekening van Slimex 15 Supplements. De afkoelingsperiode van 14 dagen
geldt uitsluitend voor consumenten.

Een aantal producten komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:

  • Geopende verbruiksartikelen
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn

Defect of verkeerd product bij ontvangst (D.O.A.)
Een DOA is een product dat direct na aanschaf defect is (hierbij geldt dat het product binnen
twee maanden in bezit moet zijn van Slimex 15 Supplements). Mocht een dergelijk product defect zijn
of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan per e-mail contact met ons op.

U heeft een defect product (geen D.O.A.)
Onder een niet D.O.A. product verstaan wij een product dat na 8 dagen defect is gegaan.
Mocht een product defect zijn of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan
telefonisch of per e-mail contact met ons op. De verzendkosten van de klant naar Slimex 15 Supplements
zijn voor uw rekening. Slimex 15 Supplements zal wel kosteloos het vervangende/gerepareerde product
naar u terugsturen.

Transportschade
Allereerst raden we u aan geen beschadigd pakket bij ontvangst aan te nemen. Mocht dit onverhoopt
toch gebeuren, laat dan op het postkantoor proces-verbaal opmaken of bel 0582-33 33 33. Dit verbaal
is voor ons belangrijk bij het omruilen. Neem ook telefonisch contact met ons op. U heeft na ontdekking
van de beschadeging twee maanden om uw klacht bij ons neer te leggen.

Retourprocedure
Neem altijd eerst contact met ons op.

    Stuur een kopie van uw factuur mee met de retourzending
    Maak een duidelijke omschrijving van de klacht en/of het probleem
    Stuur het complete product op
    Stop het in een gedegen verpakking
    Stuur een e-mailadres en/of telefoonnummer waarop we u kunnen bereiken
    Frankeer het pakket voldoende

Kosten bij retourneren
De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor rekening van Slimex 15 Supplements.
 
Retouradres
U kunt uw product(en) retour sturen naar:

Slimex 15 Supplements
Ds. Martin Luther Kingweg 160F - 1504DA Zaandam

De waardering van www.slimex15-plus.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 10.0/10 gebaseerd op 3 reviews.